Setmana del Servei Comunitari!

Durant la setmana passada l’alumnat de 4t va desenvolupar diverses activitats del servei comunitari. El dilluns, dimecres i dijous grups d’alumnes s’hi van adreçar a les escoles de primària per fer unes presentacions de contes en el marc de la Diada de Sant Jordi. A més, diversos grups d’alumnes van preparar xerrades informatives adreçades a l’alumnat de sisè, el qual vindrà a l’institut l’any vinent, per tal d’explicar-los les principals característiques de l’institut i acompanyar-los de cara a aquest pas important en la seva vida acadèmica i personal.

D’altra banda, el divendres 26, també dins del marc del Servei Comunitari, l’alumnat va participar d’una recollida d’aliments coordinada per la Creu Roja i l’Ajuntament de Cunit. Es van recollir molts quilos de menjar que s’adreçaran al banc d’aliments local per atendre les famílies amb necessitats alimentàries. Sens dubte, una bona manera de conscienciar el nostre alumnat d’una de les principals problemàtiques socials que ens afecten en l’àmbit local.

En definitiva, una setmana genial de la qual estem molt contents! Aquí teniu algunes imatges de les jornades!