Serveis SIS-SIAD i Salut i Escola. Reserva la teva cita!

Aquest curs 2023-2024 tornem a obrir el formulari per demanar cita amb els serveis SIS Adolescents, SIAD jove del Consell Comarcal del Baix Penedès i Salut i Escola. Amb aquests serveis pretenem donar resposta a l’alumnat amb diferents necessitats, les qual van des de problemàtiques familiars diverses fins relacions tòxiques, passant per inquietuds personals, problemes de relació amb amics o companys, violència masclista, etc. A més, a partir del projecte Salut i escola, el centre rep la visita d’una professional de la infermeria que atendrà les consultes de l’alumnat tots els dimecres, d’11:30 a 13:30 hores.

Qualsevol alumne pot demanar cita a través d’aquest formulari, des l’ordinador, el mòbil o qualsevol altre aparell, estigui on estigui. El servei SIS-SIAD, que consta de quatre hores setmanals cada dijous, garanteix la confidencialitat dels temes tractats, igual que el programa Salut i escola. Per qualsevol dubte, com sempre, l’alumnat pot consultar a les seves tutores i/o orientadores per tal de conèixer amb profunditat el servei.