Saps quines llengües maternes es parlen a l’insti?

L’alumnat de llengua catalana de 2n d’ESO D i E han elaborat un projecte sobre la diversitat lingüística del centre. El projecte té com a objectiu explorar en la pròpia biografia lingüística de l’alumnat i en la del seu entorn per tal d’esbrinar quines llengües maternes es parlen al centre i fer-les visibles. Tot aprofitant que aprofitant avui, dia 21 de febrer, es celebra el Dia Internacional de la Llengua Materna.

En grups cooperatius, han confeccionat un mural de les llengües maternes que es parlen al centre a partir de les dades obtingudes mitjançant una enquesta, que han fet arribar a tota la comunitat educativa, a través d’un codi QR. S’han recollit 534 respostes.

Al mural hi apareixen recollides les dades de l’enquesta juntament amb una breu descripció de cada llengua.