Reacciona – Buscant una oportunitat

L’alumnat de 3r G de l’institut Ernest Lluch i Martín de Cunit, el passat 7 de juny, va presentar el seu treball del projecte Reacciona, Buscant una oportunitat a l’auditori del Cosmocaixa a Barcelona.

L’alumnat de 3r G va escollir l’entitat d’Unitat contra el racisme i feixisme per fer el seu curtmetratge. Aquesta entitat acull i ajuda a la gent que ve d’altres països per tindre una vida millor, són gent amb dificultats per tenir els papers al nostre país.

Aquest treball ha servit a l’alumnat per recapacitar i millorar la seva actitud davant de situacions racistes com les que es veuen al curtmetratge.

La seva experiència amb el Reacciona ha estat bona, entretinguda, divertida i han après coses noves com utilitzar els elements de gravació.

L’alumnat de 3r G dona les gràcies al Jaume Fargas per la seva paciència, al Jacinto i a l’Enric per donar-los aquesta oportunitat de col·laborar amb la seva entitat i a l’Ajuntament de Cunit per fer possible participar en el projecte Reacciona un any més.

A continuació, teniu l’enllaç per poder veure el curtmetratge, esperem que us agradi.

Buscant una oportunitat