Orientacions a 4t d’ESO

Al llarg de les darreres setmanes s’està duent a terme l’orientació dels grups de 4t d’ESO. Abans de finalitzar l’etapa de l’educació secundària obligatòria, des de l’institut posem a disposició del nostre alumnat tots els recursos disponibles per tal que coneguin les diferents alternatives formatives que tenen un cop graduïn a final de curs. Així doncs, l’equip d’orientació del centre està realitzant entrevistes individuals amb cada alumne per valorar la seva situació personal d’acord als seus interessos. A més, aquesta orientació individualitzada es complementa amb la visita a diferents fires educatives (Zona E a Vilanova i Fira de la Formació Professional del Baix Penedès), realització de xerrades (“I després de l’ESO, què?”, del passat 26 de febrer) i la presentació de la nostra pròpia oferta formativa d’ensenyaments postobligatoris i d’altres recursos de la zona. Tot amb l’objectiu d’oferir al nostre alumnat un panorama d’alternatives el més ampli i divers possible.