Nova activitat del Servei Comunitari

Entre els dies 26 de maig i 1 de juny, l’alumnat de tercer de l’ESO de l’Institut ha dut a terme una nova activitat del Servei comunitari programat per al present curs escolar. Aquest cop els sis grups de tercer de l’ESO s’han desplaçat a la platja de Cunit per tal de fer accions d’arranjament de l’ecosistema litoral. L’alumnat ha contribuït a la retirada de planta invasora i de restes de residus, especialment plàstics i microplàstics. D’aquesta manera es contribueix a la preservació d’aquests espais tan fràgils en entorns tan urbanitzats com és el del nostre municipi. L’activitat ha comptat amb la col·laboració del GEPEC i amb el suport logístic i material del Departament de medi ambient de l’Ajuntament de Cunit. Un clàssic del nostre servei comunitari que de ben segur repetirem en properes edicions!