Exposició d’art feminista

Des de l’àrea de visual i plàstica de l’institut hem organitzat una exposició d’art feminista per commemorar el 8M en el marc d’un concurs de cartells feministes organitzat des de l’Ajuntament. Les participants han estat els i les alumnes de les optatives d’art, les quals han elaborat els seus dissenys dins les tasques programades com activitats d’aprenentatge. L’activitat ha finalitzat amb la lectura del manifest a l’Ajuntament a càrrec dels delegats i delegades dels grups de primer i segon d’ESO i de l’alumnat d’aula oberta dels dos nivells. Les guanyadores han esta Lucía Alvarez de 4rtE , primer premi, i Ariadna Ferrer de 2nB. Moltes gràcies a l’alumnat participant i, especialment, al professorat que ha organitzat l’activitat!