Comencem el projecte Reacciona!

Els alumnes de 3r d’ESO F de l’Institut Ernest Lluch i Martín han començat el projecte Reacciona. Es tracta d’un taller de cinema que promou l’Oficina de Cooperació per al Desenvolupament i la subvenciona l’Ajuntament de Cunit, a qui aprofitem per agrair l’oportunitat de participar novament en aquest projecte.  L’alumnat de secundària ha escollit fer un vídeo per a l’ONG Matres Mundi, una entitat que lluita exclusivament per a la promoció de la salut materna i infantil, especialment a l’Àfrica Subsahariana. L’entitat va fer una xerrada informativa al centre i, ara, els alumnes escriuran el guió, faran el rodatge i el muntatge d’un vídeo per a l’ONG. L’objectiu és que esdevingui una eina de difusió i sensibilització de les tasques que porten a terme.