Anem al teatre el 25N!

Amb motiu de la celebració del dia internacional per a l’eradicació de la violència vers les dones, l’alumnat de tercer d’ESO ha assistit al teatre municipal a veure l’obra Ludere, organitzada per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Cunit. Ludere és un espectacle teatral de la companyia
InHabitants escrit i dirigit per en Marc Rosich i basat en la història de la Caputxeta Vermella. L’obra pren com a punt de partida aquest conte, amb la finalitat de projectar a escena situacions d’assetjament sexistes, això sí, mai de forma grollera o explícita. L’espectacle aborda els temes des d’una perspectiva subtil, adequada per infants i joves, per donar peu a la reflexió i al debat. Després de gaudir del teatre, ens vam dirigir a la platja amb l’alumnat per reforçar els llaços i la cohesió de grup i practicar esport, afavorint així una jornada completa d’aprenentatge i interacció positiva.

Una jornada ben profitosa! Continuem!