Resultats Proves Cangur 2011.

El passat 17 de març els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO i Cicles Formatius del nostre institut van participar en les Proves Cangur de matemàtiques, que es van cel·lebrar, un cop més, a l’UPC de Vilanova i la Geltrú. Els alumnes van haver de pensar 30 problemes matemàtics de diferent grau de dificultat. El Nivell 1 corresponia als alumnes de 3r d’ESO, el Nivell 2 als de 4t d’ESO i el Nivell 3 als alumnes de Cicles Formatius.

A tots els participants els hi van lliurar, com a record d’aquest dia, un pin amb el símbol de les proves, un bolígraf i un diploma de participació.
A més a més, de l’intens treball de concentració per part dels alumnes, va resultar ser una jornada entretinguda i divertida.
Agraïm l’interés i l’actitud mostrada per tots els participants.

A nivell de centre, els guanyadors han estat els següents:

Nivell 1: Yann Morales Claro.
Nivell 2: Marc Ruiz Sobrino.
Nivell 3: Mario Molero Martorán.

A continuació, si premeu resultats-2011 podreu consultar els resultats de les proves.

Si voleu més informació, consulteu aquesta web: http://www.cangur.org/