Vídeo amb les novetats del curs 2020-21

Apreciades famílies i alumnes, donades les moltes preguntes que ens heu fet arribar aquests dies i la impossibilitat de contestar-les totes amb prou temps, hem enregistrat un vídeo amb les novetats d’aquest curs. Després de diversos intents, ha acabat prenent la forma que veieu a continuació. No ha estat fàcil ja que cap de nosaltres som experts en videotutorials. Us aconsellem de trobar el moment adequat per seure i veure la gravació (dura una hora, com una reunió). Tot i que el que s’hi exposa és el mateix que en el pla d’obertura de juliol, creiem que de vegades pot ser més tranquil·litzador escoltar-ho directament que llegir-ho en un fred document.

Esperem haver transmès la informació de la millor manera possible, de vegades amb seriositat, de vegades també amb la informalitat que ens caracteritza.

(Si el vídeo no està encara disponible, consulteu-lo en un parell d’hores perquè segurament encarà s’està pujant al servidor. També podeu provar aquest enllaç).