Vaga alumnat 16 novembre 2023

Apreciades famílies,

Us confirmem el que molts ja sabeu, que l’Assemblea de Delegats ens va comunicar que s’afegeixen a la convocatòria de vaga de demà dijous 16 de novembre. Aquest dret afecta els alumnes de 3r d’ESO en endavant, però no 1r i 2n d’ESO, que sigui quina sigui la seva edat, faran demà classes com previst en la programació. Els estudiants que no vulguin fer ús del dret a vaga poden venir a l’institut, on els professors oferiran activitats adaptades al nombre d’alumnes no participants.

Aquesta convocatòria no afecta els docents, que compliran amb el seu horari amb total normalitat.

Us demanem disculpes per haver fet aquesta comunicació a última hora i no amb dies d’antelació, com hem fet sempre en ocasions anteriors.