Vacunació pendent de primària (calendari) Actualitzada documentació!

Benvolgudes famílies,

el confinament va comportar que no es poguessin administrar les segones dosis de la vacuna contra el Virus del Papil·loma Humà i l’Hepatitis A tal com estaven planificades, així com puntualment la vacuna Meningitis ACWY o la Varicel·la als alumnes de 6è de primària i les vacunes Tètanus + Diftèria i la Meningitis ACWY als alumnes de 2n d’ESO.

Per aquest motiu, està previst que durant aquest curs escolar 2020-2021 s’administrin les vacunes que no es van poder administrar el curs 2019-2020 a 6è de primària (es farà en dues visites) i 2n d’ESO, als alumnes de 1r i 3r d’ESO.

La data i horari per acudir al vostre centre és:

25 de setembre de 2020

• 1r d’ESO: 9:00 hores

9 d’octubre

• 3r d’ESO: 9:00 hores

És imprescindible que aquest dia l’alumne  porti l’autorització adjunta signada pels pares o tutors legals i el carnet de salut o el carnet de vacunacions per anotar-hi les dosis administrades, revisar la informació que hi consta i poder, si cal, administrar-li les vacunes necessàries.

Autoritzacions:
1r d’ESO