Tanquem la campanya de recollida de joguines!

El 22 de desembre l’alumnat de 3r d’ESO A de l’Institut Ernest Lluch i Martín ha fet entrega de les joguines recollides en el marc de la campanya solidària engegada dins del projecte del Servei Comunitari d’aquest curs 2021-2022.

Durant la setmana del 13 al 17 de desembre, alumnat de l’institut ha participat de la recollida solidària a les escoles del municipi. Durant totes les tardes, tres equips d’alumnes s’han desplaçat als centres educatius del municipi (Cossetans, Solcunit i Pompeu Fabra) per tal de recollir les joguines donades per les famílies cunitenques. Un cop feta la recollida, la Creu Roja va transportar tot el material fins a l’institut, on l’alumnat ha fet una selecció i inventari del material, des d’on s’ha fet entrega al Banc d’aliments municipal per tal que els nens i nenes amb necessitats en puguin gaudir durant aquestes festes nadalenques. Del projecte també ha participat l’escola d’adults Dolors Paul i la llar d’infants El Trenet com a punts de recollida i l’Ajuntament de Cunit donant suport logístic al projecte.

El projecte del Servei Comunitari continuarà durant el segon trimestre amb noves iniciatives per tal de promoure l’esperit cívic i solidari entre l’alumnat de l’Institut. Les properes actuacions giraran entorn la preservació del medi ambient i la conservació d’espais naturals del municipi.