Tallers de Primers Auxilis

Els dies 1 i 2 de febrer s’han realitzat uns Tallers de Primers Auxilis a la matèria d’Educació Física per a l’alumnat de 1r de Batxillerat.

Les sessions les han dut a terme l’Ismael El Brak Ghailan i Carlos Luna, ambdós exalumnes del centre i Socorristes exercents a Cunit.
A banda de poder gaudir dels seus coneixements i resoldre certs dubtes i curiositats, els formadors ens han aportat la seva experiència explicant- nos com actuar, en diferents situacions, gràcies a que han compartit amb nosaltres situacions en les quals ells han actuat exitosament.
L’ alumnat també ha practicat les maniobres de RCP, i han pogut conèixer de primera mà el funcionament d’un desfibril·lador.
L’ experiència ha estat força enriquidora, i forma part dels coneixements de Primers Auxilis que es treballen a EF, durant aquest trimestre.