Sortides i activitats a l’ESO per la castanyada

Els alumnes de l’ESO han celebrat la castanyada amb diferents activitats. A 1r d’ESO s’han fet sortides de coneixement del medi natural durant aquesta setmana i la setmana vinent.  A 2n d’ESO hem fet una marató d’identificació d’espècies animals i vegetals amb l’aplicació iNaturalist. A 3r d’ESO els professors han preparat una gimcana a la platja plena d’activitats i a 4t han tingut teatre a l’aire lliure. A més, abans del pati, els alumnes de les aules de diversitat més grans han estat cuinant castanyes per repartir-les entre els companys.

Durant la sortida de 2n, hem pogut veure una poc freqüent eruga de borinot de la mort. Aquesta eruga es transformarà en una papallona nocturna amb una calavera a l’esquena. Curiositats de fer sortides per Tots Sants…

rbt