Restauració de la bassa de l’hortet

Durant la setmana santa, les alumnes Celeste Diego i Angelina Montes de 4t d’ESO van restaurar la petita bassa que tenim al costat de l’hortet. Des de feia unes setmanes, la lona impermeable estava trencada i calia reemplaçar-la, a més de fer una neteja general. Ara està completament restaurada i neta.

L’objectiu de tenir una bassa és facilitar la posta de l’únic amfibi de la fauna de Cunit, el gripau corredor. Avui dimarts, primer dia després de la Setmana Santa, hem pogut observar una posta d’aquest amfibi a l’aiguala bassa. És d’esperar que durant els propers dies els ous es vagin obrint i comencin a aparèixer els petits capgrossos negres, típics d’aquesta espècie.

Les alumnes de 4t, a qui agraïm la desinteressada col·laboració, estan treballant en el disseny d’uns cartells informatius.