Projecte de Tecnologia. Dissenyar i construir una catapulta

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Ernest Lluch a l’assignatura de Tecnologia durant el 2n i 3r trimestre han realitzat un projecte construint una catapulta, el projecte s’ha realitzat per parelles i estava ple de reptes a superar com ara el sistema de propulsió o el disseny i implementació d’un trinquet. Quan l’han finalitzat s’ha fet un concurs per veure quina era la catapulta que disparava el projectil més lluny de tota la classe, aquesta s’emportava un punt extra de premi a la nota final.

Aquests alumnes són:

• 3r ESO A:
    • Santi i el Fernando
    • Yousef i el Marc
  • 3r ESO B
    • Aron i Hugo
    • Iris i Abigail
  • 3r ESO C
    • Matías i el Toni
    • Noa G. i Maria
  • 3r ESO D
    • Oscar i Santiago
    • Carla i Adri
  • 3r ESO E
    • Mohamed O.
    • Julieta, Naiara i Danna
  • 3r ESO F
    • Alex i Salma
    • Núria

Ha estat un projecte on a més a més de tallar fusta, clavar claus, etc.. han après a planificar, utilitzar els recursos dels que podien disposar i a modificar el seu prototip a mesura que anaven fent per a corregir els problemes que s’anaven trobant i resolent els reptes proposats tot realitzant un aprenentatge actiu.

Ha estat un projecte que els hi ha agradat molt i anat acompanyat d’un informe final documentant tot el realitzat.

Departament de Tecnologia.