Projecte de llengua francesa

A partir del mes de gener els alumnes de francès de l’Institut Ernest Lluch de Cunit començaran un intercanvi epistolar/virtual amb els alumnes que estudien espanyol del Collège Saint Roch de Montpellier. Aquesta experiència els servirà per poder practicar l’idioma en un context real, per millorar les seves competències comunicatives, aprendre sobre la cultura francesa i poder crear amistats internacionals potenciant així l’aprenentatge de la seva segona llengua estrangera.

L’institut agraeix el paper organitzador de la nostra professora de francès, la Maria Román, que ha aprofitat el pont per visitar el centre, conèixer el professorat i establir els contactes necessaris per tirar endavant aquest projecte.