Procés per escollir propera direcció

Aquest més de juliol s’acaba el segon mandat de l’actual direcció. Arribat el moment de deixar que algú altre porti el timó de l’institut, es va posar en marxa el desembre passat el procés per trobar-ne una de nova. Després d’un període de reflexió, tothom qui ha volgut presentar projecte ho ha fet i ara que ha acabat el termini us comuniquem hi ha una única candidatura que compleixi tots els requisits administratius.

Per avaluar aquesta candidatura es necessiten 3 membres del Departament d’Educació, 3 professors de l’institut i 3 membres del Consell Escolar que no siguin docents. Us informo que en els pròxims dies es convocarà el Claustre de professors i el Consell Escolar per escollir els membres d’aquesta comissió avaluadora. Si la candidatura rep una valoració positiva, donarem a conèixer la nova direcció i facilitarem el traspàs d’informació de manera que es pugui seguir oferint el mateix o millor nivell de servei que en els darrers cursos.

Mentrestant, seguim a la vostra disposició treballant pel bé de l’institut i del nostre poble, Cunit.