PREMATRÍCULA PAU 2012. Canvi de dates.

IMPORTANT!!!  Avís canvi dates prematrícula per  a l’alumnat de 2n batxillerat PAU 2012

Els codis accesnet provisionals (necessaris per poder realitzar la prematrícula) arribaran als centres entre els dies 22 i 23 de febrer de 2012.

El termini de prematrícula a través del portal accesnet s’obrirà el divendres 24 de febrer fins el 7 de març de 2012.

Aquesta prematrícula l’heu de gestionar vosaltres a través del portal Accesnet  (https://accesnet.gencat.cat).

Per entrar al portal necessiteu un codi provisional que us farem arribar tan bon punt el tinguem. És important que decidiu ja quina matèria trieu entre Història i Història de la Filosofia i també, si us voleu examinar de la fase específica, quines matèries de modalitat escolliu.

Feu la preinscripció els primers dies dels termini NO HO DEIXEU PEL DARRER MOMENT, altrament si hi ha alguna incidència no hi serem a temps de solucionar-la.

Us adjunto un document on indica pas a pas com heu de fer aquesta prematrícula.  Un cop feta heu d’imprimir dues còpies del comprovant, una serà per a vosaltres i l’altra per la secretaria del centre.

Recordeu també que si demaneu l’exempció de les taxes, caldrà que tingueu el document en regla que acredita que us podeu acollir a aquesta exempció.

TUTORIAL PREMATRÍCULA