Positiu a 4t ESO B

Durant l’última part del dia d’avui, divendres 3 de desembre, hem rebut confirmació d’un cas positiu per Covid-19 a 4t d’ESO. L’institut ja ha facilitat als alumnes la carta per fer-se test ràpid gratuït a les farmàcies de Cunit (alumnes immunitzats). Els alumnes no immunitzats estan citats el dimarts 7 de desembre a les 13:30 al CAP de Cunit per fer-se la PCR.

Un cop més recomanem que tothom seguim les indicacions sanitàries per contenir i minimitzar els efectes de la pandèmia. Des de Salut ens informen que s’estan rebent més peticions d’informació sobre com vacunar-se. Les trobareu aquí. Actualment les dades indiquen que cada positiu infecta 3,2 persones més a Cunit. Recordem entre tots que per tenir la pandèmia sota un mínim control cal que aquesta xifra no superi mai l’1.