Pla de reobertura de centres

Apreciades famílies,

Les direccions hem rebut instrucció de redactar el nostre propi Pla de Reobertura. En espera d’aquest text definitiu, podem avançar les següents informacions:

1. Es preveu la tornada voluntària a partir de l’entrada a la fase 2 de grups de menys de 15 alumnes per aula a:
    1. 4t d’ESO per acabar de fer tasques d’orientació d’estudis.
    2. 2n de cicles per ajudar a tancar projectes que quedessin oberts.
    3. 2n de batxillerat per ajudar a preparar la selectivitat.
  2. El retorn d’aquests alumnes es gestionarà a través d’un formulari on s’especificaran condicions a complir.
  3. En els casos que no es pugui fer per telèfon o videotrucada, atenció tutorial a les famílies o alumnes de manera individual de qualsevol curs. Es facilitarà un formulari per demanar cita prèvia amb condicions a complir.
  4. S’oferirà suport emocional a grups de tutoria de màxim 15 alumnes, sempre i quan estigui justificat.
  5. L’institut haurà d’adaptar criteris horaris i d’espais (aules, patis…) per adaptar-se a la normativa de neteja de zones, desinfecció i distanciament físic.

Us demanem que estigueu atents a les novetats que penjarem a la pàgina web. Per finalitzar, fem una crida a totes les famílies per posar al dia el seu compte @iernestlluch.cat. Les operatives de final de curs que impliquin documents es faran exclusivament a través d’aquest mitjà. Si no teniu contrasenya o l’heu perdut, dirigiu-vos a germanflores@iernestlluch.cat

Per saber més, consulteu directament la nota de premsa del departament i els mitjans de comunicació de la vostra confiança.