Orientacions alumnes de 4t d’ESO

En breu rebreu informació detallada per als alumnes de 4t que vulguin triar modalitat per fer el batxillerat 2020-21 al nostre centre. De moment, us oferim la següent informació:

Recordem que els alumnes de 4t que no preveieu obtenir l’ESO podeu cursar:
Els alumnes de 4t que preveieu obtenir l’ESO:
  • CFGM: Període de presentació de sol·licitud telemàtica de preinscripció: del 2 al 8 de juny. Recordeu que al nostre centre impartim el CFGM de Perruqueria i el de d’Informàtica.
  • Batxillerat a un altre centre: heu de fer la preinscripció i matrícula segons calendari vigent. Presentació de sol·licituds del 27 de maig al 3 de juny.
  • Batxillerat al nostre centre: Els alumnes de 4t que vulgueu continuar al nostre centre amb els estudis de batxillerat, caldrà que ens envieu la documentació (que en breu us farem arribar) entre el 25 i el 29 de maig. Amb aquesta documentació els alumnes fareu el procés de matrícula, i no caldrà fer res més.