Ordinadors amb Fons Europeus

Apreciades famílies, durant aquesta setmana hem entregat ordinadors portàtils als alumnes de 3r d’ESO en endavant. Es tracta en la seva majoria d’ordinadors Chromebook, que són ràpids, segurs i fàcils d’utilitzar. La compra d’aquests ordinadors és a càrrec del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i forma part del projecte de digitalització educatiu. Aquest projecte, que ha tingut diferents fases, s’ha subvencionat amb diners dels Fons Europeus, per tant, amb els impostos de tots els ciutadans de la Comunitat Europea.

Durant la setmana vinent s’acabaran de repartir els pocs ordinadors que queden, és a dir, els dels alumnes que aquesta setmana no han pogut venir a classe.

Cal tenir molt clar que els ordinadors són cedits i que, per tant, s’han de tornar en el moment que acabi l’escolarització al nostre centre. No es preveu la renúncia a l’equip, per tant, si no el voleu fer servir, recomanem que el guardeu amb la caixa original i quan acabi l’escolarització, el torneu en les mateixes condicions en què us ha estat cedit.

Els ordinadors venen configurats de manera que permeten un alt grau de traçabilitat i seguretat. Tots ells han estat configurats amb el correu @iernestlluch.cat de cada alumne.