Matrícules de cicles i batxillerat

Les següents instruccions permeten lliurar la documentació necessària per matricular-vos sense la necessitat d’haver de venir en persona al nostre centre. Recordeu que és el dia 10 de juliol que r

1. Alumnes que teniu plaça confirmada per fer el nostre CFGM en Perruqueria i Cosmètica Capilar o en Sistemes Microinformàtics i Xarxes. Feu servir aquest enllaç.
  2. Alumnes que proveniu d’altres instituts i que ja teniu plaça confirmada per fer el batxillerat al nostre centre. Feu servir aquest enllaç

En tots dos casos haureu de tenir tota una sèrie de documentació preparada per fotografiar o digitalitzar: DNI, fotografia, resguard del títol de l’ESO… Mireu la primera secció de cada enllaç per saber què és el que necessitem en cada cas. A continuació teniu enllaços informatius concrets per cada cas:

Full informatiu batxillerat

Full informatiu pagament 40€ batxillerat

Full informatiu cicles grau mitjà

Full informatiu pagament 70€ (2n. curs d’informàtica paga 40€)

Material pels alumnes matriculats a Perruqueria