Lliurament d’ordinadors i connexions

L’institut col·labora amb el departament d’Educació per fer arribar ordinadors a alumnes que no disposen de cap mitjà per fer les tasques avaluatives del 3r trimestre. El nostre centre ha posat a la disposició del departament ordinadors portàtils propis tipus Chromebook. L’operativa s’ha posat en funcionament i esperem que ja estiguin arribant a les famílies més necessitades. Es tracta d’una operació complexa que no garanteix que arribin els ordinadors a tothom, però que intenta donar resposta a la necessitat de part de la nostra comunitat educativa. L’ajuntament de Cunit també està disposat a col·laborar amb nosaltres. A l’espera del conveni que reguli aquesta col·laboració, l’objectiu és reduir el nombre d’alumnes que no es poden connectar a la xarxa ni tenen ordinador o equips informàtics equivalents.

Un ordinador Chromebook