Lliurament d’ordinadors a 1r i 2n d’ESO, 2a fase

Apreciades famílies,

Ahir dimarts vam completar la primera part de l’entrega d’ordinadors per 1r i 2n d’ESO. Gràcies a la vostra assistència va ser possible l’entrega del 80% dels ordinadors. A partir d’ara, comencem la 2a fase, que possibilitarà recollir ordinador als familiars alumnes de 1r i 2n d’ESO a qui se’ls hagi entregat carta. D’aquesta manera pretenem ajudar a les famílies que no van poder assistir ahir a la reunió per motius laborals o personals.

Horari d’entrega i altres informacions:

• Dimecres, dijous i divendres (19-21 octubre 2022)
  • de 08:00 a 14:00 (no a les 14:30).
  • És obligatori portar la carta signada que vam donar al vostre fill/a.

La 3a fase, que encara no ha començat, proporcionarà ordinadors als pocs alumnes que encara han rebut la carta de cessió de material informàtic. La rebran en el moment en què fem el recompte d’ordinadors lliures de fase 1 i 2, els introduïm un per un al programa de catàleg informàtic i assignem model i número de sèrie a cada alumne. Calculem que això serà possible a partir de la setmana vinent.

Gràcies per la vostra paciència i col·laboració.