Llistat de llibres 2020-21

Important: alumnat de l’aula oberta treballa per projecte i no necessita comprar llibres. Si sou de 1r d’ESO i no sabeu si el vostre fill anirà a l’aula oberta, penseu que normalment la derivació ja es comenta a 6è de primària i que s’acaba confirmant per entrevista (en aquest cas telefònica) per part de les psicopedagogues de l’institut durant la primera part de juliol.

Aquí teniu la llista de llibres 2020-21 (ordenada per cursos i amb preus Iddink) més la recomanació de disposar d’un ordinador portàtil. Conscients de les necessitats econòmiques derivades de la crisi Covid-19, l’institut va decidir en Consell Escolar reduir progressivament el nombre de llibres i substituir-los per materials propis de cada docent.

Tenint en compte que el curs vinent segurament tindrà una part d’ensenyament a distància, l’institut insisteix en què és altament recomanable disposar d’un petit ordinador a casa. Intentant conjugar aquesta necessitat i la realitat econòmica de cada família, recomanem ordinadors tipus Chromebook, senzills, econòmics amb versións resistents a cops i aigua. Com sabeu, l’AMPA treballa amb l’empresa Iddink per fer la socialització de llibres. Aquest any, dins el material recomanat, trobareu una oferta d’ordinador que compta amb el vistiplau i assessorament de l’institut. Si voleu fer la compra de llibres amb Iddink, heu de saber que necessiteu codi específic del nostre institut: 076RC2.