NOU. Llibres 2023-24 i nou projecte de socialització

Publiquem el llistat de llibres pel curs 2023-24. En el document adjunt també hi trobareu el nou projecte de socialització de llibres que comença l’AMPA. És un projecte engrescador que farà la comanda de llibres molt més senzilla i còmoda. Al final de l’article trobareu els ISBN actualitzats.

IMPORTANT: informació NOVA sobre batxillerat 15.06.23

(L’enllaç actualitza la inforamció de BATXILLERAT que trobareu en l’arxiu “INFO_ projecte…”.

INFO_projecte socialització_ernestlluch_DF

A continuació teniu els llistats ordenats per curs amb els ISBN corresponents.

Per comprar les llicències digitals sense acollir-se al projecte de socialització, cal que cada alumne entri a la pàgina web de cada editorial que compta amb llicència digital. Un cop allà, cada editorial ofereix un apartat de “Compra” o “Compra de llicències” on haureu de deixar els vostres detalls bancaris. Si ho feu d’aquesta manera, us suggerim que us espereu a l’inici del curs per obrir el llibre. Serà llavors que el professorat us facilitarà un codi que enllaçarà el llibre amb l’alumne i el professor. Si ho feu abans, és possible que es produeixin errors.