La Marató de TV3 a l’Institut Ernest Lluch

Com ja fa molts anys, el nostre institut col·labora amb la Marató de TV3 .Tots els nostres alumnes, des de 1r de la ESO fins a Postobligatòria, estan rebent durant aquestes dues últimes setmanes una sessió divulgativa portada per professionals de la medicina dins la campanya de la  Fundació La Marató per sensibilitzar els joves sobre els problemes de salut cardiovascular (l’eix central de la campanya que precedirà el programa de televisió del pròxim 18 de desembre). Des del 17 d’octubre, la Fundació La Marató coordina prop de 5.800 sessions divulgatives en un total de 1.100 centres educatius de secundària, de batxillerat i cicles formatius, així com a altres entitats socials, educatives i culturals de tot Catalunya. Una campanya en què participen més de 205.000 joves, als quals se’ls acosta la realitat de les malalties cardiovasculars des de la seva vessant mèdica, humana i social. En paral·lel, s’aporta el coneixement dels símptomes i de la idea que actuar ràpid és essencial per poder salvar una vida.