Itineraris de 4t d’ESO

Apreciats alumnes i famílies, caldrà estar atents als propers dies ja que engegarem el procés per escollir itineraris de 4t. Per l’operativa els alumnes hauran de tenir al dia el seu correu @iernestlluch.cat. Estem preparant el formulari per recollir les seves preferències.

Les famílies disposareu d’informació en tot moment. Susbstituirem la reunió que tradicionalment fèiem al maig per una sèrie de vídeos explicatius acompanyats d’un document de text amb tots els detalls del que signfiquen els itineraris, quines matèries es poden cursar, quines orientacions tenen, etc.

L’objectiu és que els alumnes puguin escollir itineraris (i per tant les 3 matèries optatives de 4t) abans no comenci el curs 2020-21.