Intercanviem cartes amb la provença francesa

Aquest segon trimestre els alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO del nostre centre han començat l’intercanvi epistolar amb alumnes que estudien castellà del collège Saint Roch de Montpellier.
Els nostres alumnes els han escrit cartes en francès a la seva “parella/ corresponsal” del collège francès presentant-se i parlant sobre l’institut i sobre Cunit. Els alumnes francesos els han escrit les cartes en castellà al seu corresponsal del nostre centre. Les cartes ens estan arribant i els alumnes es mostren molt motivats i receptius amb l’activitat.
Durant el tercer trimestre seguirem amb aquest intercanvi enviant un vídeo mostrant Cunit i l’institut i rebent el seu vídeo sobre el seu centre i sobre Montpellier.
A més, durant aquest trimestre vam rebre la visita de la professora de castellà al centre francès que ens va realitzar classes temàtiques sobre Montpellier. Esperem que aquest projecte pugui ajudar als alumnes a crear una experiència multicultural i plurilingüe, tot formant amistats internacionals.