Inici d’obres de reparació de la coberta de l’institut

En reunió celebrada aquest divendres se’ns ha informat que a partir del dia 1 de març començaran les intervencions per renovar la coberta de l’institut. L’obra, que va a càrrec del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, preveu la retirada del material antic, nova impermeabilització, reparació dels desperfectes causats per les goteres i l’ampliació de la instal·lació fotovoltàica de l’institut. Les obres preveuen mesures de seguretat de cara als alumnes i treballadors del centre durant els 4 – 6 mesos que durin. Hi haurà zones perimetrades, bastides i ocupacions de la vorera del centre. Us demanem paciència i comprensió pels problemes que se’n puguin derivar. La reparació de les goteres ha estat una reivindicació del Consell Escolar, l’AMPA i els professors des de fa més de 8 anys.