Informació vaga 8M

Us comuniquem que el Consell de Delegats s’afegeix a la convocatòria de vaga prevista per dilluns 8 de març. Els cursos de 3r d’ESO en endavant no assistiran a classe de manera generalitzada amb l’excepció de 1r de batxillerat, 1r de perruqueria i tot el cicle d’informàtica, que han anunciat que tot i estar d’acord amb els motius de la vaga vindran a l’institut per seguir les classes. Sindicats de professors també han convocat als treballadors a vaga, per aquest motiu és possible que en algun cas s’hagi de cobrir una absència amb professors de guàrdia i activitats de tipus generals. Finalment, recordem que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga. En aquests cursos l’assistència dels alumnes és obligatòria.