IMPORTANT alumnes de 3r d’ESO

Tots els alumnes que faran 3r d’ESO al centre han d’escollir l’optativa abans que comenci el curs. Hem enviat missatges a alumnes i famílies (a través del vostre @iernestlluch.cat) amb instruccions de com fer aquest senzill pas. Com us podeu imaginar, tenir aquesta informació ens facilitarà molt l’organització d’un curs marcat per la Covid-19. Si us plau, som conscients que serà difícil arribar a tothom. Si coneixeu famílies de 3r d’ESO feu-los arribar aquest enllaç. Hi trobareu les optatives acompanyades d’una breu descripció.

Només queden fora d’escollir optatives els alumnes que van a l’aula oberta. Cal afegir també que per motius d’horaris i disponibilitat de professors, l’opció de cursar religió pot afectar l’adjudicació final d’optativa.

A pocs minuts de publicar la notícia ja hem rebut 20 respostes. Gràcies per la vostra col·laboració i no ho deixeu per més tard.