EXPOSICIONS MMACA

Els companys del CREAMAT ja ens han fet arribar les darreres informacions respecte a activitats relacionades amb la ciència.

Us en fem cinc cèntims i no dubteu en consultar la sea web per tenir-ne més informació i per a inscripcions ( http://phobos.xtec.cat/creamat/joomla).

El museu de matemàtiques a Catalunya (mmaca) organitza dues exposicions a Barcelona:

• L’exposició Experiències Matemàtiques estarà oberta des del 18 d’octubre al 9 de novembre al vestíbul principal de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona a la Plaça de la Universitat, on s’ubica la Facultat de Matemàtiques. Va adreçada tant a grups d’alumnat de secundària com al públic en general.
  • Del 17 de novembre al 17 de desembre una part de l’exposició Experiències Matemàtiques estarà a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya. En aquest cas s’adreça específicament a grups d’alumnat de batxillerat i de 4t d’ESO.

Les exposicions consten d’un conjunt de mòduls que posen de manifest aspectes especialment intuïtius i visuals de les matemàtiques i que inviten a la participació i a la interacció. És per aquesta raó que ens semblen que poden ser molt interessants tant per al nostre alumnat com per a totes les persones que desitgin viure una bonica “experiència matemàtica”.