Exposició Les Matemàtiques i la vida

les-matematiques-i-lavida

L’ Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona convida al professorat de matemàtiques i altres interessats a la inauguració de l’exposició  “Les matemàtiques i la vida” que tindrà lloc el proper dimarts 15 de desembre a les 19:00 h. La inauguració inclou la conferència-espectacle “ Matemagia, la magia de los números ” a càrrec de Fernando Blasco, matemàtic de la UPM

Descobreix les matemàtiques que trobem a la vida de cada dia. Del 15 de desembre de 2009 al 23 de febrer de 2010 al Hall de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB), al Recinte de l’Escola Industrial.

Aquesta exposició és una bona ocasió per a despertar la curiositat i apropar els estudiants, de tots els nivells, a les matemàtiques que trobem a la vida de cada dia, i que són a l’arrel de les aplicacions en Ciències i Enginyeria.

La mostra proposa un recorregut per diferents àmbits de la nostra vida –l’art, la música, la salut, el joc, el carrer, la societat, etc.– tot veient les aplicacions diàries que en fem, per tal de posar en valor una disciplina amb més de cinc mil·lennis d’antiguitat. Inclou espais expositius interactius, on el visitant pot participar d’algunes de les incògnites que planteja l’exposició, per tal de viure de primera mà el vincle directe que s’estableix amb les matemàtiques.

Produïda per la Fundació Caixa Manresa amb la col·laboració del Departament de Matemàtica Aplicada III de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa.

Cal confirmar l’assistència a l’acte d’inauguració per ser un aforament limitat.

Lloc: Hall de l’Escola Universitària d’Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB), al Recinte de l’Escola Industrial.

Adreça: c/ Urgell, 187, edifici de l’EUETIB

Dates: del 15 de desembre de 2009 al 23 de febrer de 2010