Els estudiants del cicle de Perruqueria visiten el Centre d’Art Contemporani LA SALA

El passat dijous 15 de desembre l’alumnat de perruqueria van visitar la sala d’exposicions “La Sala” de Vilanova.

L’exposició és una mostra de diferents treballs i projectes finals dels cicles formatius que s’imparteixen a l’Escola Municipal d’Art i Disseny de Vilanova i la Geltrú, com ara cartells publicitaris, pàgines web, videojocs i projectes d’interiorisme. Una professora de l’escola ens va fer una visita guiada i va respondre a totes les qüestions de les alumnes. També vam aprofitar per veure la resta d’exposicions de la Sala, una exposició multidisciplinària sobre les mans i un altra de les obres d’un il·lustrador barceloní.