Eleccions al Consell Escolar 24 novembre

Apreciades famílies i alumnes,

El proper dimecres 24 de novembre celebrarem eleccions al Consell Escolar (sector alumnes i famílies). Us animem a participar-hi com a votants i, com no, a presentar la vostra candidatura.

El consell escolar és el màxim òrgan de govern de l’institut. L’integren tothom qui forma part de la nostra comunitat educativa, des d’alumnes i famílies, fins a professors i direcció. Els membres del Consell Escolar, entre altres coses, tenen veu per:

• Defensar els interessos de la gent a qui representen
  • Votar o no tot allò general que afecta l’institut: normativa, calendaris, pressupostos, objectius…
  • Participar en les comissions que s’hi creen.
  • Millorar el centre en allò que es cregui prioritari.

Ser membre del Consell Escolar implica un compromís amb el centre i assistir a les 3 reunions anuals durant el mandat (4 anys).

Per presentar la vostra candidatura, feu-ho abans del 17 de novembre a secretaria@iernestlluch.cat o portant-la directament al centre abans de les 14:30