Donació d’ordinadors de l’AMPA

L’institut està molt agraït de la col·laboració de l’AMPA amb la renovació del parc d’ordinadors Chromebook que té el centre. Les donacions dels aparells es van incorporar fa dues setmanes als carros itinerants que tenim per facilitar l’accés dels alumnes als ordinadors.  Aquesta setmana ja han estat estrenats per alguns grups i el desenvolupament de diversos projectes educatius relacionats amb l’àmbit de l’economia i l’emprenedoria.

Chromebook

Aquests nous equips substitueixen els vells. Molts d’aquests altres ordinadors són totalment utilitzables i queden a disposició del centre per cedir-los temporalment a alumnes que ho necessitin. Per la seva part, el centre ha completat aquesta donació amb la compra de 10 ordinadors més. Es preveu que aquesta col·laboració es torni a repetir quan comenci l’any 2021.