Comencem el Servei Comunitari!

El passat 16 de febrer l’alumnat de quart d’ESO ha començat la prestació del servei comunitari del curs 2023-2024. El Servei Comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria, és una acció educativa, en el marc del currículum obligatori, que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Per aquest curs es recuperen moltes activitats que havien estat cancel·lades des de la pandèmia. Així doncs, tornarem a fer propostes amb la gent gran, amb les escoles d’infantil i primària de Cunit i, com sempre, activitats dedicades a la cura de l’entorn i del medi ambient.

La primera activitat ha consistit en ajudar els infants de l’escola Pompeu Fabra a preparar el seu hort per començar a treballar-lo durant els propers dies. Un grup d’11 voluntàries s’han adreçat a l’escola i han estat treballant de valent. En breu continuarem amb noves accions!