Comencem el curs vacunats

Apreciades famílies,

Els centre educatius, com bé sabeu, hem col·laborat en totes les mesures per contenir els efectes de la pandèmia. Creiem que ens avalen els resultats: vam aconseguir mantenir els centres oberts i, en el nostre cas particular, vam evitar que els positius s’escampessin entre l’alumnat. De cara al curs vinent, és molt possible que en cas de positiu no calgui confinar tota la classe. Això seria una molt bona notícia, ja que el fet de tenir els alumnes a casa durant 10 dies trenca el ritme normal de les classes i requereix un esforç extra per part de professors, alumnes i famílies.

Per aconseguir-ho però, és necessari que a principi de curs tinguem als alumnes majors de 12 anys vacunats. De fet, acabem de rebre una carta conjunta del departament de Salut i d’Educació de la Generalitat de Catalunya que va en aquesta línia. Us demanem per tant que demaneu hora per vacunar els vostres fills si encara no ho heu fet. És molt senzill. Aquest és l’enllaç.

Finalment, us recordem que els beneficis de la vacunació no es queden només en com gestionem els confinaments en cas de positiu. Les vacunes són l’eina més efectiva que tenim per reduir la mortalitat pel virus, l’ingrés en els hospitals o els casos de covid greu, no només nostres, sinó també dels nostres pares, avis i gent vulnerable.

Atentament,

Marc Blanco Campos