Cloenda formació postobligatòria

El passat 2 de juny l’alumnat de cicles formatius de perruqueria i estètica i de sistemes microinformàtics, juntament amb el dos grups de segon batxillerat, van celebrar l’acte de graduació i cloenda de la seva etapa a l’institut. L’acte va poder comptar amb la participació i presència de les famílies, recuperant així la normalitat després de dos anys d’actes restringits a causa la pandèmia. Als parlaments habituals es va afegir el monòleg del nostre exalumne Guillem Estadella i l’actuació musical de la Salma Choulli, alumna de segon de batxillerat. A més, els alumnes amb millors expedients de cada formació van ser guardonats amb un petit obsequi per part de l’Ajuntament de Cunit en reconeixement al seu esforç i dedicació al llarg del curs. Desitgem que us vagi molt bé en la nova etapa que inicieu enguany!