Cicle de xerrades informatives amb les universitats

El 9 de febrer han començat el cicle de xerrades informatives amb algunes de les principals universitats del territori per tal d’assessorar el nostre alumnat de segon de batxillerat. Així doncs, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Barcelona, la Universitat Rovira i Virgili i la Universitat Pompeu Fabra visitaran el centre al llarg de les properes setmanes i presentaran la seva oferta i les diferents possibilitats de formació que ofereixen. Aquestes xerrades es complementen amb l’assessorament específic dut a terme des de les tutories i des del servei d’orientació de formació postobligatòria que ofereix el centre. L’objectiu és acompanyar el nostre alumnat en la presa de decisions en aquest moment clau un cop finalitzats els estudis de batxillerat. Esperem que us resultin d’interés!