Cessió de connexions a la xarxa

Apreciades famílies, l’institut s’ha posat en contacte amb aquells alumnes que en el seu moment van manifestar tenir problemes per connectar-se a la xaxa o no disposar de connexió a casa. El proper dimarts 24 de novembre, de 16:00 a 18:00, es podrà recollir un aparell cedit temporalment pel centre que els permetrà connectar-se amb finalitats educatives. Els aparells es donaran directament al pare, mare o tutor legal, mai a l’alumne directament, i caldrà la signatura del document que ja hem entregat a les famílies que es poden beneficiar d’aquest programa de digitalització. En el cas que la família ja disposi de connexió, es preveu la renúncia temporal i així l’institut, quan torni a analitzar les necessitats dels alumnes, podrà repartir millor els aparells.

La iniciativa està coordinada amb el Departament d’Educació de la Generalitat, dins el Pla de Digitalització de l’Educació de Catalunya.

Connexió portàtil d’emergència