Canvis en l’organització de cicles

Apreciats alumnes i famílies, després d’analitzar en detall les situacions específiques del cicle d’informàtica i perruqueria, hem arribat a la decisió d’organitzar l’ensenyament només d’aquest cicles en setmanes alternes. És a dir, mig grup una setmana, mig grup una altra setmana. El professorat ha comunicat a direcció quina serà la seva línia d’actuació per garantir un bon ensenyament als alumnes, el seguiment de les classes i, molt important, el manteniment de les mesures de seguretat que exigim des de l’institut i el departament d’Educació. Els professors avisaran amb antelació els alumnes i els comunicaran els grups i dates. Passades dues setmanes ens reunirem tots plegats per avaluar la situació i, si fos necessari, fer els canvis que es considerin oportuns. Aquests canvis seran sempre amb la prioritat de qualitat d’ensenyament i el seguiment de les mesures de seguretat.