Canvis en els horaris de 1r de batxillerat

Apreciades famílies,

Un cop hem confeccionat el llistat definitiu d’alumnes de 1r de batxillerat veiem que a les nostres aules no podem garantir els mínims de seguretat i higiene que s’esperen de nosaltres. En reunió urgent de l’equip directiu, coordinadors i inspecció hem decidit de partir els grups en dos torns setmanals. Una setmana la meitat dels alumnes, la següent setmana els altres. Aquesta possibilitat està recollida en la normativa de postobligatòria que ens proporciona el departament d’Educació per adaptar-nos a la situació de pandèmia. Us demanem que llegiu amb atenció els següents punts:

1. El dia 14 de setembre comença el curs. S’espera a tots els alumnes de 1r de batxillerat de 12:30 a 13:30. Els acollirem al gimnàs amb cadires i distància de seguretat garantida. Es farà un repàs de novetats i es facilitaran el llistats d’alumnes del torn 1 i del torn 2. Marxaran a casa a les 13:30.
  2. El dia 15 de setembre comença el torn 1 assistint a totes les classes. El torn 2 es queda de moment a casa, entren als Classrooms que ja estiguin en funcionament i es coordinen amb les activitats a mida que els professors vagin penjant-les. Penseu que això també és nou per al professorat i segurament no estarà llest el primer dia per a tothom.
  3. En aquelles matèries optatives on es pugui garantir un mínim d’aireació i higiene, l’assistència serà sempre obligatòria, sigui la setmana que sigui. Quin criteri utilitzarem? El criteri del nombre d’alumnes que facin aquella optativa. Seran els professors que informaran degudament a cada alumne si la seva optativa entra en torns setmanals o si és d’assistència 100%.
  4. Si es produeixen baixes entre el nostre alumnat, el centre reconsiderarà el retorn a una situació de presencialitat 100%.

Finalment, ens disculpem per les molèsties que això pugui representar en la vostra organització familiar. Tingueu per segur que totes les decisions que prenem, fins i tot les que són d’última hora, es fan pensant en la seguretat dels vostres fills i la dels nostres treballadors.

Aquests canvis no afecten 2n de batxillerat, ja que els grups no són tan nombrosos i volem prioritzar la preparació per a les proves de selectivitat.