Campanya de Donació de Sang i de Plasma

El proppassat 12 d’abril es va celebrar al nostre Institut la Campanya de Donació de Sang i de Plasma que cada curs organitzen, assessorats pel Banc de Sang i Teixits, els alumnes de 3r F i del CFA Dolors Paul, amb el suport de la Biblioteca i de l’Ajuntament de Cunit. Uns 100 donants, aproximadament, van passar al llarg del dia per les instal·lacions del centre a compartir la seva solidaritat i a salvar vides. L’organització d’aquesta activitat va a càrrec dels estudiants, que coordinen les tasques de comunicació, dissenyen els logotips i s’encarreguen d’informar i assessorar els donants, amb l’ajuda de professors i de professionals sanitaris.

Aprofitem per donar les gràcies a tothom, especialment al personal de l’Institut i als familiars d’alumnes que us vau apropar a donar!