Cal ordinador pel curs 2020-21?

Des de l’institut Ernest Lluch i Martín trobem molt recomanable que els nostres alumnes disposin d’un ordinador connectat a la xarxa per seguir el curs vinent. El departament d’Educació preveu que una part del curs es pugui seguir de manera telemàtica. Hi ha dos motius:

1. En cas de rebrots de la Covid-19 els alumnes han de poder estar connectats per seguir les classes.
  2. Amb les dades actuals, les distàncies de seguretat (1,5 m) entre alumnes obliguen a reduir grups i, en conseqüència, és probable que no tots els alumnes puguin venir tots els dies a l’institut. Cal preveure que aquests alumnes, quan no siguin a l’aula, puguin estar connectats.

Per tant, si ja teniu ordinador a casa i connexió, no cal que feu cap despesa extra. En canvi, si no en teniu, o el que teniu està reservat per teletreball, us animem a què considereu la compra d’un equip. És per aquest motiu que quan entreu a la pàgina d’Iddink trobareu que l’ordinador portàtil és opcional.

Pel que fa a l’ús de l‘ordinador a l’aula, no és necessari. A les aules es farà servir el material propi de cada professor i llibres de text. Ara bé, depenent de les circumstàncies d’inici de curs, és possible que el centre permeti -sense ser obligatori- que els alumnes que ho desitgin prenguin apunts directament en el seu portàtil.